Írjon véleményt, és segítsen másoknak jó munkáltatót találni.
Felhasználó: Adminisztrátor
Van információja a cég munkakörnyezetéről? Milyen a légkör? Motiváló a fizetés? Más előnyöket is kínál? Milyen feltételeket kínálnak? Előre is köszönjük!Még több megjelenítése >
Felhasználó: Papp
Eltűnt a cég se telefonon se e-mailbe nem lehet elég is öket. Telefon garanciás javitásával kapcsolatba keresem.Még több megjelenítése >
Felhasználó: Istvan
A garanciával én is így jártam mint az előttem lévők. A fogyasztóvédelem azt javasolta, hogy írjak a Memory Factory Group Kft. telephelynek megadott címére térivevényes ajánlott levelet és ha arra nem válaszolnak 30 napon belül, akkor segítenek... hát köszi, igazából ha válaszolnának akkor sem szívesen adnám oda a még működő csak zöldülő képernyős telefonomat, ki tudja visszakapom-e.Még több megjelenítése >
Felhasználó: Névtelen
Mit lehet kezdeni egy ilyen fantom céggel mint a Pro GSM?Még több megjelenítése >
Felhasználó: Bence
Egy az egyben az történt mint ahogy Móni írta egy Motorola készülékkel még nincs egy éves, nem lehet tölteni, nem lehet bekapcsolni. 3 év garanciát adtak rá csak a Pro GSM elérhetetlen, e-mail visszapattan, telefon nincs, van 36 havi garancia csak nem lehet érvényesíteni. Ki tud ilyenkor segíteni?Még több megjelenítése >
Felhasználó: Móni
8 hónapja vásároltam egy telefont, decemberben meghibásodott, nem lehet tölteni. Gondoltam felhívom őket, persze telefonszám a számlán nem volt, email nem elérhető, a telefonszám amit kinyomoztam szintén nem elérhető. Életemben most először van ilyen tapasztalatom, sokba került de tanulok belőle, csak ismert helyről fogok vásárolni. Senki ne vásároljon innen, bár mire ezeket a sorokat olvassák, rájönnek....Még több megjelenítése >
Felhasználó: Samec
Garanciát szerettem volna érvényesíteni. Se telefonon, se emailben nem sikerült, elérhetetlenek. A számlát másik kft. állította ki. Természetesen ők is elérhetetlenek. Soha többet innen nem rendelek. Senki ne tegye, inkább vásároljon drágábban, de legyen garancia. Most még a fogyasztóvédelemnél fogok próbálkozni, hátha elérek valamit.Még több megjelenítése >
Felhasználó: Bee
Pont tegnap, én is ugyanígy jártam. :( Email visszapattan onnan, ahonnan a megrendeléshez köldtek anno infókat, más elérhetőségük pedig sehol nincs. Nagyon megbántam, hogy pár ezer ft-os olcsóbb ár miatt tőlük vettem terméket...
Felhasználó: zsolttika
Emailekre , telefonhívásokra nem válaszolnak. Garanciális problémát lehetetlen velük intézni!Még több megjelenítése >
Felhasználó: Pali
Felhasználó: zsolttika
Nem, továbbra sem elérhetők.
Felhasználó: Imre
Ha elromlik a vásárolt készülék, a valóságban NINCS garancia ! Mérlegelni kell, hogy így megéri-e az olcsóbb ár.Még több megjelenítése >
Felhasználó: Stony
PRO GSM VÉLEMÉNY! 2024.07.24.-én szerdán rendeltem egy Honor Magic V2-es telefont. 30.-án kedden kaptam is egy sms-t illetve e-mailt, a fáma futártól, hogy csomagom fog érkezni, igaz az üzenetekben feladó neve nem a Pro GSM volt, hanem egy bizonyos NANOTECH s.r.o. ami: „Számítógépes támogatás és szolgáltatások, Eperjes, Szlovákia”, címe: Zemplínska 15, 080 01 Prešov-Sekčov, Szlovákia!!! Már is hívtam a Pro GSM-et, igaz először reggel 8:23h kor, a weboldalon megadott mobilszámon (+36 20 576 6975) mivel 10h nyit az üzlet így senki sem vette fel. Igaz 10h-kor senki nem is hívott vissza. Így le ültem a laptop elé és meg néztem a Pro GSM weboldalát, hogy nincs e valami utalás a szlovák cégre! de a Memory Factory Group Kft. kívül semmit sem találtam más céggel kapcsolatosan, sem a kapcsolatok közt sem az ÁFSZ-ben semmi utalás a szlovák cégre. Így próbálkoztam tovább hívni a már korábban hívott mobil számot.10:05, 10:7, 10:09, 10:14, és 10:25h kor. szóval 7x. Ma 31.-e és senki sem hívott vissza a Pro GSM-től. Így nem is vettem át a csomagot a futárcégtől. Rendelésazonosító: 19056. Több ok miatt is. 1, csak kézpénzben lehetett fizetni, ami ekkora összegnél abszurd! 2, egy teljesen más cég küldi a számlát, és egy másik külföldi cégnek kell fizetni! 3, semmi féle utalás a weboldalon, hogy össze kapcsolódik a 2 cég, és ki hogy vállalja a garanciákat! 4, ezek után feltehetően futhatok majd a pénzem után, ha a csomagba nem az van, amit rendeltem! Szóval nem igazán hiszem, hogy ez egy megbízható cég lenne. Vagy az épp aktuális dolgozó/eladó!Még több megjelenítése >
Felhasználó: Stony
PRO GSM VÉLEMÉNY! 2024.07.24.-én szerdán rendeltem egy Honor Magic V2-es telefont. 30.-án kedden kaptam is egy sms-t illetve e-mailt, a fáma futártól, hogy csomagom fog érkezni, igaz az üzenetekben feladó neve nem a Pro GSM volt, hanem egy bizonyos NANOTECH s.r.o. ami: „Számítógépes támogatás és szolgáltatások, Eperjes, Szlovákia”, címe: Zemplínska 15, 080 01 Prešov-Sekčov, Szlovákia!!! Már is hívtam a Pro GSM-et, igaz először reggel 8:23h kor, a weboldalon megadott mobilszámon (+36 20 576 6975) mivel 10h nyit az üzlet így senki sem vette fel. Igaz 10h-kor senki nem is hívott vissza. Így le ültem a laptop elé és meg néztem a Pro GSM weboldalát, hogy nincs e valami utalás a szlovák cégre! de a Memory Factory Group Kft. kívül semmit sem találtam más céggel kapcsolatosan, sem a kapcsolatok közt sem az ÁFSZ-ben semmi utalás a szlovák cégre. Így próbálkoztam tovább hívni a már korábban hívott mobil számot.10:05, 10:7, 10:09, 10:14, és 10:25h kor. szóval 7x. Ma 31.-e és senki sem hívott vissza a Pro GSM-től. Így nem is vettem át a csomagot a futárcégtől. Rendelésazonosító: 19056. Több ok miatt is. 1, csak kézpénzben lehetett fizetni, ami ekkora összegnél abszurd! 2, egy teljesen más cég küldi a számlát, és egy másik külföldi cégnek kell fizetni! 3, semmi féle utalás a weboldalon, hogy össze kapcsolódik a 2 cég, és ki hogy vállalja a garanciákat! 4, ezek után feltehetően futhatok majd a pénzem után, ha a csomagba nem az van, amit rendeltem! Szóval nem igazán hiszem, hogy ez egy megbízható cég lenne. Vagy az épp aktuális dolgozó/eladó!Még több megjelenítése >
Írjon véleményt, és segítsen másoknak jó munkáltatót találni.
Vállalat által vezetett toborzás: